Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lieke van den Eijnden - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lieke van den Eijnden - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hey people,

Nu ik mijn HBO studie Personeel en Arbeid heb afgerond, neem ik de kans om meer van de wereld te zien.
Ik vertrek vanuit Nederland naar Australië, waar ik in Sydney land. Van daaruit ga ik vanuit het zuiden naar het noordoosten verder reizen.
Na Australië wil ik misschien nog naar Nieuw-Zeeland, Indonesië en Thailand.

Dus ik heb plannen zat!!!

Groetjes,

Lieke

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2008

Malaysia - Kuala Lumpur to Singapore

12 Maart 2008

Indonesia - Bali

08 Maart 2008

Indonesia - Lombok

19 Februari 2008

EASTCOAST (English)

07 Februari 2008

Eastcoast
Lieke

Hey people, Nu ik mijn HBO studie Personeel en Arbeid heb afgerond, neem ik de kans om meer van de wereld te zien. Ik vertrek vanuit Nederland naar Australië, waar ik in Sydney land. Van daaruit ga ik vanuit het zuiden naar het noordoosten verder reizen. Na Australië wil ik misschien nog naar Nieuw-Zeeland, Indonesië en Thailand. Dus ik heb plannen zat!!! Groetjes, Lieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26200

Voorgaande reizen:

12 September 2007 - 14 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: