CHRISTMAS - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lieke Eijnden - WaarBenJij.nu CHRISTMAS - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lieke Eijnden - WaarBenJij.nu

CHRISTMAS

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

25 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hey everybody

I want to wish you a MERRY CHRISTMAS and
a excellent NEW YEAR!!!

Have fun and do nothing I wouldn't do ;-)

Lots of love and kisses,

Lieke

  • 24 December 2007 - 13:45

    Maria, Jan En Kids:

    Lieke, wij wensen jou ook een gelukkig Kerstfeest en alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes van Jan, Maria, Jorg, Bart en Sarah

  • 24 December 2007 - 13:49

    Esther:

    Hey meis,
    Jij ook fijne feestdagen!
    Ik heb je een kerstkaart via de mail gestuurd, moet je maar even kijken.
    Groetjes en veel liefs,
    Esther

  • 24 December 2007 - 15:51

    Elly V:

    Hoi Lieke,

    Same to you!!

    Elly V

  • 29 December 2007 - 18:32

    Twan, Astrid :

    Hoi Lieke,
    Kreeg van Andre te horen dat ik deze site maar even moest bekijken, wat een trip! Nog veel plezier en een happy 2008 toegewenst.

    Groetjes,
    Twan, Astrid, Pleun en Yonie

  • 01 Januari 2008 - 17:27

    Samantha De Groot:

    Hey Lieke
    Hoe gaat het met jou?
    Met mij goed
    Ken je mij nog?Van Cor&Truus
    Truus ligt ook in het ziekenhuis.
    Je kunt har opbelen bel naar 0492-597750.
    Maar ik ga weer van Samantha -xxxxxxxxxx-
    Suces

  • 05 Januari 2008 - 18:43

    Lieseth:

    lieke voor jou een fantastisch 2008, waarin dat gebeurt wat je echt wil,

    en een dikke vette kus van je mammie

  • 05 Januari 2008 - 18:46

    Alice:

    we wensen jou hele fijne feestdagen en een gezond gelukkig nieuwjaar,

    grote oma

  • 05 Januari 2008 - 19:27

    Opa:

    Lieve schat, wij wensen jou nog heel veel plezier in de komende tijd en een fijn kerstfeest en een goed begin van een geweldig nieuwjaar,

    dikke kus van opa

  • 07 Januari 2008 - 18:01

    Fam. Van Daal:

    Hoi Lieke,

    Leuk om al je avonturen te lezen en de foto's te kunnen bekijken. Ik zie dat je je geweldig goed vermaakt daar!
    Van uit Valkenswaard de beste wensen voor 2008!! Geniet er nog van daar!

    Frank, liesbeth en kindjes van Daal

  • 07 Januari 2008 - 21:42

    Lity:

    Hoi Lieke
    Een heel goed en mooi 2008 toegewenst.
    Moet zeker lukken daar,
    groetjes Lity ,Marc ,anne en Karlijn

  • 15 Januari 2008 - 17:01

    Fleur, Opa En Oma:

    Hee,,:D Lieke!! Liekse en Meidje!!
    Ik moest van opa en 0ma heeelll veel groetjes doen en natuurlijk ook van Papa, mama en nientje!!
    Nou nog heel veel plezier en het duurt niet meer heel lang voor je terugkomt!
    Nou op opa's verjaardag was het super en opa vertelde ook dat jullie nog een half uurtje gekletst hadden!! Ik zie dat het allemaal super leuk is en nog heel veel plezier! xx Fleur

    p.s En natuurlijk een heeeeell gelukkig nieuwjaar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Hey people, Nu ik mijn HBO studie Personeel en Arbeid heb afgerond, neem ik de kans om meer van de wereld te zien. Ik vertrek vanuit Nederland naar Australië, waar ik in Sydney land. Van daaruit ga ik vanuit het zuiden naar het noordoosten verder reizen. Na Australië wil ik misschien nog naar Nieuw-Zeeland, Indonesië en Thailand. Dus ik heb plannen zat!!! Groetjes, Lieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 26232

Voorgaande reizen:

12 September 2007 - 14 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: