Weekendje bij Ellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Eijnden - WaarBenJij.nu Weekendje bij Ellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Eijnden - WaarBenJij.nu

Weekendje bij Ellen

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Hoihoi,

Daar ben ik weer ;-)

Vanaf donderdagavond 11 oktober heb ik een weekendje bij Ellen van de Jillaroo/Jackeroo cursus doorgebracht. :-)
Dit was super gezellig!!!

Op vrijdagavond zijn we met Kirsten naar Alex gegaan, want hij was jarig. Daarna zijn met een groep van 20 mensen bij de Mexicaan gaan eten. Echt jammie........

Zaterdag hebben we natuurlijk uitgeslapen. Daarna zouden Kirsten en Ellen naar het Surry Hills Festival gaan. Uiteraard ben ik meegegaan, want ik wilde wel eens zien hoe hier (in Australie) een festival eruit zag.
Het was gezellig en leuk; een muzikaal festival met idioot geklede bandleden, maja.... het was lachen en we hebben veel lol gehad.
Als afsluiting van het festival zijn we SUSHI gaan eten. Ik had nog nooit sushi gehad, dus het was voor mij een hele nieuwe ervaring. Maar gelukkig beviel dit erg goed :-).
Dus als ik thuis kom: Mexicaans en sushi ;-)

Ik ben 's avonds vroeg naar bed gegaan, omdat mijn wekker al om 4.30uur afliep. Ik moest eerst de trein naar het vliegveld hebben, inchecken en dan vliegen naar Adelaide.
Wat was dat een NACHTMERRIE!!!
Ik miste mijn eerste trein, ik stond bij de verkeerde terminal, verkeerde bagage ingecheckt, maar uiteindelijk heb ik mijn vliegtuig wel gehaald :-D :-D

Het was dus alles bij elkaar een gezellig en stresserig weekend :-|

Kus,

Lieke

  • 22 Oktober 2007 - 15:44

    Elly Vd Vaart:

    Super leuk maar van zo'n gestress zou ik hartstikke gek worden, dus ik blijf maar hier een beetje op je pa passen op woensdag bij ps.

    Veel plezier verder!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Hey people, Nu ik mijn HBO studie Personeel en Arbeid heb afgerond, neem ik de kans om meer van de wereld te zien. Ik vertrek vanuit Nederland naar Australië, waar ik in Sydney land. Van daaruit ga ik vanuit het zuiden naar het noordoosten verder reizen. Na Australië wil ik misschien nog naar Nieuw-Zeeland, Indonesië en Thailand. Dus ik heb plannen zat!!! Groetjes, Lieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 26234

Voorgaande reizen:

12 September 2007 - 14 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: